Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Важливо!Щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд: Не використовувати і скласти в упаковку. Ви можете обміняти або повернути товар протягом 7 днів. Первинну перевірку товару, необхідно здійснювати при отриманні товару. Якщо ви забрали товар без перевірки, а потім виявили, що товар розбитий або коробка не герметична, або товару не вистачає, претензії не приймаються!Транспортні витрати на доставку брака обидві сторони оплачує клієнт. Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що: -товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей -товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; -збережені всі ярлики і заводське маркування. Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики,заводська упаковка! Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку/акта сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені!Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості(заводського браку) у покупця та в разі необхідності, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку в строк не більше 30 календарних днів. У разі, якщо товар був проведений за межами України перевірка може зайняти до 60 днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.